DECLARAŢIA DIRECTORULUI GENERAL PRIVIND POLITICA ÎN DOMENIUL
CALITĂŢII
ANGAJAMENTUL MANAGEMENTULUI
Principiile de bază ale politicii noastre referitoare la calitate, sunt:
- orientarea către client, pentru a-i identifica cât mai exact nevoile şi aşteptările şi a le satisface deplin prin serviciile prestate;
- satisfacerea permanentă a cerinţelor clienţilor săi cu referire la serviciile şi produsele oferite.
Pentru a deveni o organizaţie eficientă şi pentru a demonstra clientului capabilitatea noastră de a-i furniza în mod consecvent servicii care să-i satisfacă cerinţele, în cadrul S.C. Autogrand Oradea SRL am proiectat, documentat, implementat si certficat un sistem de management al calităţii conform prevederilor standardului ISO 9001:2008 “Sisteme de management al calităţii - Cerinţe” şi HSO “ Service Organization Handbook”.
Constituie obligativitate pentru întregul personal din organizaţie să cunoască şi să aplice cerinţele documentelor sistemului de management al calităţii şi să adopte o atitudine dinamică cu accent pe creşterea satisfacţiei clientului şi îmbunătăţirea continuă a activităţii.
Pentru aceasta, conducerea S.C. AUTOGRAND Oradea SRL se angajează:
-
reducerea la minimum a impactului asupra mediului, prin asigurarea unei întreţineri corespunzătoare a echipamentelor şi instalaţiilor din dotare;
-
instruirea angajaţilor, respectiv conştientizarea acestora privind realizarea calităţii şi protecţiei mediului;
-
îmbunătăţirea continuă a produselor şi serviciilor oferite de S.C. Autogrand Oradea SRL;
-
marirea profitului si asigurarea existentei de lunga durata a organizatiei prin marirea cifrei de afaceri;
-
reinvestirea in tehnologie de ultima generatie pentru a mentine cele mai inalte standarde de exigente si profesionalism si deschiderea unor noi oportunitati de servicii.
Managementul de vârf al societăţii se angajează să asigure îndeplinirea obiectivelor în cele mai bune condiţii, pentru a obţine satisfacţia deplină a clienţilor noştri, a angajaţilor şi a tuturor părţilor interesate.
Sistemul pe care l-am implementat, îmbunătăţeşte performanţele organizaţiei noastre, creşte încrederea clienţilor noştri şi a tuturor părţilor interesate.
Ne propunem să reducem costurile non-calităţii prin reducerea cotei costurilor determinate de modificări de documente/procese neconforme.
Directorul General are responsabilitatea asigurării tuturor resurselor financiare, umane şi materiale necesare, şi va depune toate eforturile pentru îmbunătăţirea continuă a sistemului de management al calitatii al S.C. Autogrand Oradea SRL .
Directorul General numeşte prin decizie pe Reprezentantul Managementului pentru sistemul de management al calitatii – RMC– cu autoritatea necesara implementarii, supravegherii, mentinerii si imbunatatirii Sistemului de management al calitatii in societate, in conformitate cu standardele de referinta alese, cu strategia si conditiile concrete existente pe plan intern.
Director General
TIBOR RITTNER